Sayfalar

25 Şubat 2013 Pazartesi

SENİN İÇİN SON DAMLA

Çok mu geç kaldım ruhum 
kurtulmak için şu bencil duvarlarımdan
ne yalan savunmalarla doluymuş oysa hayat

Biz hoyratça harcarken yıllarımızı
Sense tek bir nefes için savaş verdin
şimdi ne önemi var ki yazılmış bu dizelerin
ne sen okuyabilirsin artık
ne de ben ruhumu temizleyebilirim bu karalardan

Bir gecede yüklendin bu ağır yükü omuzlarıma 
taşıyamamaktan çok korkuyorum
hadi ama sen de itiraf et adil değildin
bu kadar acımasız değilim ki ben
şimdi kiminle hesaplaşıcam
kimden alıcam içindeki soruların cevabını
senden sadece zaman istedim
neden dayanmadın neden
neden sabredemedin
çok erken değilmiydi

Sen neden ben demedin Tanrıya
ama ben, neden ben diyorum
oysa ben de severim insanları
belki senin gibi kucak açmadım onlara
ama geri de çevirmedim kapımı çalanı
düşünemedim senin gibi
hissedemedim işte
anlayamadım yaşadıklarını
insan tatmadığı bişeyi nasıl hissedebilir ki
çok mücadele verdim kendimle
ilk kez kötülüğe yenik düştüm
ama bir ömürlük pişmanlık kalacak içimde.

DUYGU SEVİLAY BELİKTAY

Şiir Antolojisi
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder