Sayfalar

2 Temmuz 2013 Salı

SİVAS ACISI


Ben tanırım
Bu bulut bizim oranın bulutu 
Hemşeriyiz ne de olsa 
Benim için kalkmış ta Sivas'tan gelmiş 
Yurdumun bulutu Başımın üstünde yeri var

Ben bilirim
Bu rüzgâr bizim oranın rüzgârı 
Hemşerimiz ne de olsa 
Benim için kopup gelmiş yayladan 
Yurdumun rüzgârı 
Kurutsun diye akan kanlarımı

Ben anlarım
Bu acı bizim ora işi, hançer acısı
Bir ülkeden iz ne de olsa 
Aynı dili konuşsak da 
Anlamayız birbirimizi 
Hançerin nakışı 
Tanıdım acısından, Sivas işi 

Ben duyarım, duyumsarım
Bizim oranın sızısı bu 
Binip kara bir buluta Sivas ilinden 
Sivas rüzgârında uçup gelmiş 
Helallik dilemeye

Ey yüreğimin onmaz acıları
Ey beynimin dinmez sancıları 
Suç ne bende, ne de sende 
Suç seni karanlıklara gömenlerde 
Ne de olsa yurttaşımsın 
Kapalı olsa da bütün vicdan kapıları yüzüne 
Bilmelisin, bir yerin var can evimde

AZİZ NESİN

Şiir Antolojisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder