Sayfalar

14 Kasım 2011 Pazartesi

KARMAKARIŞIK

Neden bir türlü inanmak gelmiyor içimden 
Bir pamuk kadar beyaz,
Bir masal kadar saf,
Bir rüya kadar güzel oysaki


Neden ışıklar kapanınca kapanmıyor gözlerim
Sabahların bekçisi oldum senden sonra
Yanlış bir kapıyı mı çaldım dedim kimi zaman
Başkasına ait bir kapı
Başka anılar,
Acılar, mutluluklar, özlemler, kavuşmalar...
Başka yalanlar belki de
Siyah ya da beyaz
Ensemde hissediyorum nefesleri
Boğulacak gibi oluyorum kimi zaman 
Oysa ki tek dileğim kendim olmak
Oyunlar olmadan
Yarını dizginlemeden yaşamak
Ruhumu özgür bırakın kuşkular
Şu karanlıkta bir ışık görsem yeter bana
Dayanabilirim bizim için
Peki neden görmez oldu gözlerim 
Islak ve bulanık her yer 
Karmakarışık...

DUYGU SEVİLAY BELİKTAY


Şiir Antolojisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder